پیام کمیته خارج از کشور سازمان فدائیان (اقلیت) به مناسبت روز کومله

۲۶ بهمن، سالروز شکل‌گیری سازمان زحمتکشان کردستان ایران کومله است. کومله (حزب کمونیست ایران) از همان زمان شکل‌گیری با گسترش مبارزات رادیکال و پیگیر خود علیه دشمنان طبقه کارگر و زحمتکشان و در دفاع از منافع و مطالبات توده‌های ستمدیده کردستان ایران پیکار نموده است.

کارگران و زحمتکشان ایران هرگز فراموش نخواهند کرد که رژیم سرمایه‌داری جمهوری اسلامی از بدو بقدرت رسیدن، با به گلوله بستن مردم، نوروز خونین شهرسنندج را به وجود آورد. در مرداد سال ۵۸ با حکم جهاد خمینی جنایتکار، رژیم دشمنی خود علیه زحمتکشان کردستان ایران را آشکارا نشان داده، سرکوب و کشتارمردم را در دستور کار خود قرار داد.

آنچه مسلم است نظام سرمایه‌داری و مذهبی حاکم بر ایران علیرغم ٣٧ سال سرکوب و کشتار در کردستان، نتوانست مبارزات مردم زحمتکش کردستان و بخصوص رزمندگان کومله برای رسیدن به خواسته‌ها و مطالباتشان را متوقف نماید.

ما ضمن تبریک سالروز کومله، براین باوریم، با توجه به موقعیت حساس کردستان در منطقه در شرایط کنونی، حزب کمونیست ایران می‌تواند نقشی فعال در صف‌بندی تحولات انقلابی در مقابل لشکرکشی‌های دول امپریالیستی و حکومت‌های ارتجاعی در منطقه ایفا نماید.

سرنگون باد رژیم سرمایه داری جمهوری اسلامی

برقرار باد حکومت شورائی

زنده باد آزادی – زنده با سوسیالیسم

کمیته خارج از کشورسازمان فدائیان (اقلیت) – بهمن ۱۳۹۴

POST A COMMENT.