تروریستهای داعش، فرودگاه و متروی زیر زمینی بروکسل پایتخت کشور بلژیک را مورد حمله انتحاری قرار دادند!

بعداز ظهر روز سه شنبه ۲۲ مارس بار دیگر دستان ارتجاع اسلامی از آستین جنایتکاران داعشی به در آمد و با حمله انتحاری به فرودگاه و متروی شهربروکسل  پایتخت بلژیک، دهها تن از مردم بیدفاع این کشور را کشته و صد ها تن دیگر را زخمی نمودند.

گروه بغایت ارتجاعی دولت اسلامی (داعش) و تمامی ترویستهای نظیر آن برای پیشبرد اهداف کثیف و ضد بشری خود دست به هر جنایتی میزنند. این  جنایتکاران به دلیل ضعف و زبونی در برابر رشد و آگاهی توده ها نسبت به عملکرد دیدگاه و عقاید ارتجاعی شان، مردم بی دفاع در سراسر جهان را آماج حملات تروریستی و فاشیستی خود قرار داده و خونشان را بر سنگفرش خیابان ها و معابر میریزند.

حامیان و مروجین اصلی تفکرات و مذاهب ارتجاعی را باید در نظاماتی  نظیر جمهوری اسلامی ایران، ترکیه، عربستان سعودی و…. جستجو نمود، که خود همواره از حمایت های بیدریغ و پشت پردۀ کشور  های امپریالیستی در پیشبرد این اهداف جنایتکارانه  تقویت شده و میشوند. سران و دولتهای این کشورها برای تداوم  حیات غارتگرانه سرمایه داری و نیز تقویت مذهب،  بصورت آشکار و پنهان از گروه های ارتجاعی و تروریست نظیر داعش، القائده، طالبان و غیره پشتیبانی نموده و آنان را مورد حمایت همه جانبۀ خود قرار میدهند تا ضمن ایجاد ناامنی و رعب و وحشت در منطقه خاورمیانه و جهان، چند صباحی دیگر به حیات ننگین و انگلی خود  ادامه دهند.

کمیته خارج از کشور سازمان فدائیان ( اقلیت ) ضمن محکوم کردن عملیات ضد بشری و تروریستی فاشیستهای داعش علیه مردم بیدفاع بلژیک، همدردی خود را با خانواده های قربانیان این حادثه اعلام میدارد.

زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

برقرار باد حکومت شورائی

کمیته خارج از کشور سازمان فدائیان ( اقلیت )

هشتم فروردین ماه  ۱۳۹۵

متن کامل در فرمت پی دی اف

POST A COMMENT.