گزارش مراسم اول ماه مه روز جهانی کارگر در هلند

holland2016_02-300x233برابر فراخوان اتحادیه کارگری  ( اف- ان – پ ) برنامه ریزی و سازماندهی  راهپیمایی و مراسم اول ماه مه روز جهانی کارگر در شهر آمستردام برگزار شد. چند هزار کارگر از شهر های مختلف هلند در این راهپیمایی با شکوه شرکت داشتند.

فعالین سازمان فدائیان  (اقلیت ) در هلند نیز در این راهپیمایی و مراسم با پرچم ها و ارم و شعارهای سازمان شرکت داشتند و اطلاعیه اول ماه مه به مناسبت روز جهانی کارگر را در سطح وسیعی پخش شد . در این مراسم  نیروهای کمونیست  هلندی و ایرانی و سایر کشورها  نیز شرکت داشتند. راهپیمایی از ساعت ۱۲ ظهر از محل میدان یادبود کارگری که توسط فاشیسم و نظم سرمایه در جنگ جهانی  جانش را از دست داده بود ، آغاز و با راهپیمایی از چندین خیابان و سپس تجمع در محل پارکی در شرق آمستردام با سخنرانی و موزیک تا ساعت ۴ بعد از ظهر ادامه یافت.

هم چنین  فعالین سازمان در راهپیمایی اول ماه مه  در بندرگاه روتردام که سالیانه توسط سازمان های کمونیست هلندی و خارجی برگزار می شود، با پرچم ها و شعارهای سازمان نیز شرکت داشتند. در این راهپیمایی و مراسم نیز اطلاعیه اول ماه مه در سطح وسیعی پخش شد. راهپیمایی از ساعت ۱۹ از محل شهرداری روتردام آغاز و با عبور از چندین خیابان سپس  با تجمع در میدان مرکزی شهر ( میدان تئاتر ) با سخنرانی و پخش موزیک تا ساعت ۲۱ ادامه یافت.

holland2016_03-258x300فعالین سازمان فدائیان (اقلیت  ) – هلند

POST A COMMENT.