اهداف سفر محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه ایران و همراهان غارتگر و دشمنان کارگران ایران به کشورهای لهستان، فنلاند، سوئد و لیتوانی را افشا و محکوم کنیم

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه رژیم جنایتکار ایران با یک هیئت شصت نفره از کارفرمایان و سرمایه داران چپاول گر و ضد کارگر برای ایجاد و زمینه سازی روابط اقتصادی و سیاسی به کشورهای لهستان، فنلاند، لیتوانی و سوئد، رهسپار اروپا گشت.

اولین دیدار نمایندۀ رژیم آدمکش جمهوری اسلامی ایران از فنلاند بود که با طرح اراجیفی در همایش اقتصادی، در پایتخت این کشوربرگزار شده بود، تاکید کرد که: سرمایه گزاری در ایران و تجارت با ایران ایمن، سود بخش، و باچشم انداز و آیندۀ روشن است،.

وزیر امور خارجه ایران در این سفر با اطمینان کامل به غارتگران و سرمایه داران اروپایی اعلام می‌دارد که امنیت و حفظ منافع اقتصادی شما در ایران کاملاً “ایمن” و “سود بخش” خواهد بود. این جانی در واقع بروشنی هر چه تمام‌تر اعلام می‌دارد که برای این منظور قادرند بیشتر از پیش، دسته دسته کارگران ایران را به زیر شلاق بگیرند تا استثمار و غارت در نظام سرمایه داری جهانی ادامه یابد.

کمیته خارج کشور سازمان، سفر نمایندگان رژیم آدمکش جمهوری اسلامی ایران را که پس از به شلاق سپرده شدن کارگران معدن آق دره، اینک پاداش سفر به فنلاند، لهستان، لیتوانی و سوئد را دریافت نموده‌اند را محکوم می‌کند. سفر غارتگران و چپاولگران عرصهای اقتصادی در ایران که با هدف هر چه بیشتر به استثمار کشیدن کارگران و زحمتکشان و دزدیدن حاصل دسترنج آنان صورت می‌گیرد را در سطح جهانی، شدیداً محکوم کنیم.

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی ایران

زنده باد آزادی-زنده باد سوسیالیسم

برقرار باد حکومت شورائی

کمیته خارج از کشور سازمان فدائیان (اقلیت)

۳ یونی ۲۰۱۶

POST A COMMENT.