دستگاه قصابی جمهوری اسلامی جان بیش از ۲۰ زندانی را در یک روز گرفت

logosروز سه شنبه ۱۲ مرداد جمعی از زندانیان سنی مذهب زندان رجایی شهر کرج توسط دستگاه قصابی جمهوری اسلامی به جوخه های مرگ سپرده شدند.
هرانا ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشری در ایران، در این رابطه نوشت: درپی حمله روز دوشنبه گارد ویژه سیاهپوش زندان رجایی شهر، تعداد ۳۶ زندانی سنی مذهب محکوم به اعدام با دستبند، پابند و چشم بند و تحت تدابیر شدید امنیتی به سلول انفرادی منتقل شدند که حکم تعداد پرشمار، اما نامشخصی از این زندانیان در روز سه شنبه به اجرا گذاشته شد. از این ۳۶ زندانی، حکم اعدام ۲۹ تن تایید و ۷ نفر دیگر کماکان در شرایط زیر اعدام بسر می برند.
طبق گزارش وب سایت های حقوق بشری، از مجموع اعدام شدگان دست کم ده نفر به نام های هیمن رحیمی، مختار رحیمی، یاور رحیمی، آرش شریفی، کاوه ویسی، احمد نصیری، کاوه شریفی، شهرام احمدی، بهروز شاه نظری و طالب مالکی تا کنون توسط خانواده های آنان در پزشکی قانونی کهریزک شناسایی شده اند. منابع مختلف اعدام ۱۸ نفر را تایید کرده اند و این در شرایطی است که روز دوشنبه با خانواده های بیش از ۲۰ زندانی محکوم به اعدام تماس گرفته شد تا برای آخرین ملاقات به زندان رجایی شهر مراجعه کنند.
این زندانیان که ماموران وزارت اطلاعات اکثر آن‌ها را در سال‌های ۸۸ تا ۹۰ بازداشت کرده‌اند، بدون داشتن وکیل یا ارتباط با خانواده، ماه‌ها در سلول‌های انفرادی تحت شکنجه، پرونده سازی و اعتراف گیری های دروغین بازجویان آدمکش وزارت اطلاعات رژیم بوده اند.
دستگاه سرکوبگری و آدمکشی جمهوری اسلامی در شرایطی به اعدام گروهی زندانیان روی آورده است که با انبوهی از مشکلات و مطالبات توده های مردم ایران مواجه است. وعده های دولت “تدبیر و امید” یکی پس از دیگری پوچ و توخالی ازکار درآمده اند. منازعات درونی هیئت حاکمه به جایی رسیده که پرده های حائل میان آنان، یکی پس از دیگری فرو می ریزند. بیهوده نبود و نیست که وزارت اطلاعات رژیم و مجموعه ارگان های امنیتی اش طی ماه های گذشته مدام از شناسایی، دستگیری و انهدام شبکه های وابسته به نیروهای “سلفی” و داعشی خبر و گزارش می دادند. این همه نمایشات خبری برای تیز کردن ساطور قصابی و آدمکشی دستگاه به اصطلاح قضائی جمهوری اسلامی بود. دستگاهی که طی ۳۷ سال گذشته هر زمان که کشتی رژیم به گِل نشسته است، به کشتار و اعدام متوسل شده است.
سازمان فدائیان (اقلیت)، ضمن اعلام انزجار شدید از اعدام زندانیان زندان رجایی شهر کرج، خواهان توقف حکم اعدام و آزادی همه زندانیان سیاسی و عقیدتی می باشد.
سازمان فدائیان (اقلیت)، ضمن اعلام همدردی با خانواده های اعدام شدگان، تشدید مبارزه کارگران و زحمتکشان و عموم توده ها مردم ایران علیه رژیم جمهوری اسلامی و براندازی آن را یگانه راه متوقف ساختن سرکوب و اعدام در جامعه می داند.

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی – برقرار باد حکومت شورایی
نابود باد نظام سرمایه‌داری – زنده باد سوسیالیسم
سازمان فدائیان (اقلیت)
۱۵ مرداد ۱۳۹۵
کار – نان – آزادی – حکومت شورایی

متن کامل در فرمت پی دی اف

POST A COMMENT.