از فراخوان و تجمع کارگران شرکت واحد در اعتراض به ”اصلاحیه قانون کار” حمایت کنیم

logo01سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوس رانی تهران و حومه، با انتشار فراخوانی درتاریخ ۲۲ آبان، از کارگران و رانندگان این شرکت دعوت به عمل آورد که ساعت ده صبح روز سه شنبه ۲۵ آبان، بالباس فرم درمقابل مجلس تجمع کنند و نسبت به “اصلاحیه قانون کار” که مجلس درصدد تصویب آن است، اعتراض کنند.

این سندیکای کارگری همچنین طی چند هفته اخیر، با تهیه یک طوما اعتراضی که به امضای تعداد زیادی ازکارگران شرکت واحد، بازنشستگان و سایر کارگران و زحمتکشان رسیده، خواهان لغو فوری لایحه ضد کارگری “اصلاحیه قانون کار” شده است.
سازمان فدائیان(اقلیت) پیش ازاین هشدار داده بود که کابینه روحانی و وزیر کار آن علی ربیعی، درادامه لوایح پیشین و دست‏کاری این یا آن بند و تبصره قانون کار، این‏بار درصدد سلاخی نهائی قانون کار برآمده اند. این به‏اصطلاح اصلاحیه قانون کار که مردادماه سال جاری تحویل مجلس داده شده است، عیناً همان “اصلاحیه” ای‏ست که درماه های پایانی دوره احمدی نژاد به مجلس داده شده بود و به علت مخالفت گسترده کارگران، مجلس حتا جرأت نکرد آن را در دستور کار خود قرار دهد. اکنون حسن روحانی و وزیر کار وی علی ربیعی مصمم اند کاری را که احمدی نژاد مرتجع نتوانست انجام دهد به سرانجام برسانند و این لایحه فوق ارتجاعی و ضد کارگری را به کمک مجلس به تصویب برسانند.

ما اطمینان داریم که کارگران ایران با مخالفت شدید خود و اعتراض گسترده علیه این لایحه ارتجاعی، قادرند هم مجلس ارتجاع و هم کابینه حسن روحانی را عقب برانند و مانع پیشبرد اهداف ضدکارگری رژیم ارتجاعی جمهوری اسلامی شوند.

سازمان فدائیان(اقلیت) ازفراخوان سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوس رانی تهران و حومه و تجمع کارگران دراعتراض به “اصلاحیه قانون کار” حمایت می کند.

سازمان فدائیان(اقلیت) سایر کارگران و تشکل های کارگری را به حمایت ازکارگران شرکت واحد و شرکت درتجمع اعتراضی علیه “اصلاحیه قانون کار” فرا می خواند.

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی – برقرار باد حکومت شورایی
زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم
سازمان فدائیان (اقلیت)
۲۴ آبان ۹۵

کار – نان – آزادی – حکومت شورایی

POST A COMMENT.